Stemningsbilder

God kveld der hjemme!Gjør et nytt forsøk på å vise noen bilder her fra Tenerife, så får vi se hvordan det bærer avgårde denne gangen... Da fikk jeg jammen lastet opp noen bilder - hurra! Som dere ser har vi det bra og det er fiiint her. :-) I dag har vi vært heldige og hatt litt sol og...

I dag

Skyene fortsetter å ligge over Playa de las Americas. Kjenner at jeg begynner å synes det er litt dumt å være her nede og savne sola... Håper på bedre lykke i morgen... :-) Så med god temperatur, men mangel på sol, ble det en lang tur på oss i dag. Vi har gått kilometer på kilometer langs strandp...

Sydenliv

Egentlig har jeg lite nytt å melde fra Tenerife. Vi har kommet inn i Sydenlivets "rutiner", dvs avslapping, lavgir, store mengder påfyll av mat og drikke, shopping, bading og soling. Sola skinner dessverre ikke like medgjørlig hele dagen, men når den er framme er den sterk og god. Vi får nok vår ...

Happy time

Så var det vår tur til å få høstferie! Jippi! I år som i fjor tilbringer vi den på herlige Tenerife! Vi har rukket å få innlosjert oss på et flott suiteanlegg, spist god mat, drukket nydelig "sydendrink" og shoppet en liten smule. Eller no' sånt. ;-) Vi kjenner at feriemodusen er på plass, og ser...

Siden sist

Etter at jeg skrev forrige innlegg reiste vi over til Danmark. Vi kjørte gjennom København, krysset både Storebælt og Lillebælt på imponerende broer, og ferierte i Ebeltoft, Århus og Skagen, før vi tok båt til Kristiansand og reiste hjem. Etter en pitstop i heimen hvor målet var å fikse opp litt ...

Ferieliv

Jeg vet jeg er en elendig blogger i disse tider, men vips så titter jeg visst innom... ;-) Her er et lite knippe fargerike bilder fra BP og min roadtrip hos søta bror: Som dere ser går det i shopping og caféliv - og det er herlig herlig!Vi har kjørt sørover svenskekysten i vest og befinn...

God tur til Spania

I skrivende stund sitter Astrid og resten av spanskgruppa på flyet på vei til Spania. De skal tilbringe hele 10 dager i private, spanske hjem. Tenk hvor godt språklig utbytte det har forutsetning for å bli.Som den hønemora jeg er har jeg sørget for at kofferten hennes inneholder det hun måtte tre...

Vips!

Sitter på SAS-flyet på Gardermoen og venter på at de skal fly meg trygt hjem igjen til Sola, og tenker at dette kan være siste gangen jeg flyr med dem... Jeg håper de finner en løsning på den vanskelige økonomiske situasjonen som alle parter kan leve med. Vi trenger mer enn ett flyselskap her i l...

Hilsen fra Dubai

I disse dager er min kjære Benn Peter på jubileumstur med jobben sin til Dubai! Han har det etter sigende veldig fint - varmt, luksuriøst og med minneverdige opplevelser. I dag fikk jeg tilsendt noen bilder fra verdens høyeste bygning, som altså befinner seg i Dubai. Bygget ruver imponerende 828...

Bilder fra Tenerife, del 2

Jepsi pepsi - under følgerdel 2 avbildenefra ferien vår på Tenerife! En av feriedagene leide vi denne sneisne cab-en og reiste øya rundt på egenhånd. Vi fikk se majestetiske Teide, lavalandskap og frodig natur, samt koselige landsbyer både ved havet og på fjellet. En fin dag og en spennende av...

Bilder fra Tenerife

Omsiiider kommer bilder fra Tenerife her på bloggen! Som jeg skrev der nede var nettet veldig ustabilt, så jeg ga til slutt opp å laste opp bilder. Nå har jeg riktignok vært hjemme igjen i noen dager, men jammen ble jeg ikke syk da jeg kom hjem og så ble bildene her inne utsatt enda litt til... ...

Lever livet i Playa de las Americas

Jepp, livet er herlig i Playa de las Anericas! Sola varmer oss godt og uten forstyrrelser av nærgående skyer, mat og drikke er smakfullt og innbydende, hotellet er moderne og lekkert. Det eneste jeg kan komme på å sette fingeren på her nede er et mildt sagt ustabilt internett. Her er noen bilder ...

Turen går til...

Skuldrene er i ferd med å senke seg. Smoothien smaker friskt og gjør godt i en trøtt, men forventningsfull kropp.Vi sitter klare for å gå ombord i flyet som skal frakte oss til etterlengtet sol og varme. ...og turen går til Tenerife! :-)

Jentetur til København

I helga var noen av mine beste venninner og jeg på herlig jentetur til København. Målet var å være sammen og bare kose seg. God mat og drikke, samt godt lag med supre venninner sto påønskelista mi i forkant. Shopping også selvfølgelig - det blir ingen skikkelig jentetur uten traving i butikker......

Bilder fra Bodø

Lovte dere en siste bit med bilder fra ferien i Bodø, og de kommer her før leggetid... Dette er det koselige sjøhuset vi ferierte i! Heldige oss fikk låne det av snille Jens og Grete. Utsikt fra terrassen. Her er det bare å nyyyte! Sjøhuset ligger i Kløkstad Havn, som du ser på dette bildet. ...

Opplevelser

Vi ferierer jo i Bodø for tiden, og her mangler det ikke på opplevelser...I går var vi på kunstutstilling, kafé (igjen!) og ikke minst koselig middagsbesøk hos familie på Ilsøya og gravlunden på Arnøya.Kafébesøket la vi til superkoselige Hjerterommet, i tilknytning til utstillingen på den gamle l...

En dag i Bodø

Flyet mitt landa i Bodø rett etter klokka 10 i dag tidlig. BP henta meg på flyplassen og siden da har vi hatt en allsidig dag...Vi innlosjerte oss i ei superkoselig rorbu/naust som vi har vært så heldige å få låne i ferien. Her sitter Benn og nyter nordlandssola utenfor naustveggen.Vi har kost os...

Ute og lufter vingene

Gooood morgen, venner!!Jeg har rukket å være oppe noen timer allerede og har i samarbeid med Norwegian satt kursen mot det kalde nord.Kan jo ikke fri meg fra å synes det er litt kult å surfe og oppdatere bloggen fra 30000 fots høyde... :-POm få timer er jeg på landjorda igjen og der venter min kj...

Kreta 2012

Sjelden har vel uttrykket "Bedre sent enn aldri" passet bedre enn nå. 2 og en halv uke etter hjemkomst deler jeg nå et ras med bilder fra den deiligeKretaferien vår her på bloggen. Vi holdt til på det flotte anlegget Alexandra Beach i rolige Agia Marina, med gangavstand til Platanias. I 3 dager l...

Europakart for nordmenn

Det er vel omtrent på denne måten vi nordmenn ser Europa, er det ikke? Jeg kjente meg i alle fall godt igjen i denne noe humoristiske illustrasjonen, som jeg knabbet av en Facebookvenn for å vise til dere.

Visit Bodø

Overskriften i innleggetgjenspeiler tittelen på den offisielle reiseguiden til Bodø, for øvrig en god og allsidig guide, som det kan være verdt å ta en titt på hvis du har tenkt deg til de traktene av landet. For min del besøker jeg Bodø et par ganger i året siden Benn joer Bodøgutt, senest nå f...

Kreta - here we come

Etter mye googling, tenkingog mange gode råd, har vi omsider fått bestilt oss sol og varme til sommeren. :-) Valget falt på et hotellkompleks på Kreta som heter Alexandra Beach. Det ligger på Chaniakysten, nærmere bestemt Agia Marina. Dette er et helt nytt reisemål for oss og vi er jo spente, me...

Nytt år = nye prosjekter + og nye feriemuligheter

Jeg har ikke før fått ryddet vekk julepynten før hjernevirksomheten er irriterende høy i forhold til å tenke ut mer eller mindre nødvendige prosjekter her i heimen. Vi har ikke før kommet oss hjem fra en deilig nyttårsfeiring før behovet for nye ferieplaner melder seg. Litt frustrerende, men jamm...

I Winter-Wonderland

Tester mobilblogging for første gang... MÅ bare innom og hilse på dere for å fortelle at vi nyyyter tilværelsen på hytta i strålende vintervær! Vi går turer på ski og til fots, og koser oss med god mat og drikke inne med masse levende lys og varme i peisen. Ute har vi noen minusgrader og puddersn...

Reise til Eilat

Så har jeg fått satt meg ned for å dele bilder fra Eilia i Israel med dere. Vi går rett på sak! ;-) Vi landet i Jordan og gikk over grensa til Israel - en omstendelig og tidkrevende prosess. Sikkereheten står i høysetet, kan man si. Det gikk 3 timer med til diverse scanninger og kontroller. Lit...

Lynhilsen fra Eilat

Sitter i VIP-loungen paa hotellet og har fri tilgang til nydelig tapas og svelger ned med gratis vin i ubegrensede mengder. Kan fort bli en vane... Hehe. Sol og rundt 30 grader er heller ikke feil... Har det helt topp i Eilat, Med andre ord! Dessverre er det ikke anledning til aa laste opp bi...

Et fristeinnlegg

Tittei! Jeg titter innom bare for å fortelle at nå teller jeg ned... 2 dager igjen.... ...så er jeg her! :-D Værmeldinga ser ikke så halvgal ut, heller: Og lurer du på hvorværmeldingaer sånn om dagen såkan jeg fortelle at BP og jeg altså skal til Eilat!:-D "...noen ganger er det all righ...

Bilder fra høstferien vår ...og hva betyr dette skiltet?

I høstferien har vi blant annet tilbragt 5 dager på hytta i Røldal. Der finner man umiddelbart roen. Man flykter fra hverdagens plikter og ansvar for en stund, og kan bare nyte dagene sammen. Denne gangen var det veldig mye regn de dagene vi var der, så det ble mer innekos med fyr på peisen og my...

London IV: London Eye og Big Ben

På tide å komme gjennom Londonbildene, og innleggene derfra... Så til dere som har ventet på mer, dere har ikke ventet forgjeves. Den dagen vi satte av til sightseing var været dessverre ikke på vår side. Litt regn tåler vi jo, men det er litt synd at utsikten fra London Eye med det også blir no...

London III - The Underground

Noe av det man raskt finner ut av når man er i London er undergrunnssystemet. Det er jo svært godt utbygd og veldig greit å forstå. På et blunk er man ved bestemmelsesstedet sitt. Togene kommer før man får sukk for seg, så det går ikke mye tid med til venting. Her har dere noe å lære i NSB, hehe....

London II - Camden

Camden er bydelen i London hvor man finner alt man kan tenke seg- og ikke tenke seg, både når det gjelder shopping, arkitektur og mennesker. Alt er lov. Det normale er det unormale. Med andre ord en bydel det er verdt å besøke når man er i London. På søndag er den store markedsdagen, så vi valgte...

London I - Hard Rock Café

Så var vi vel hjemme igjen etter ei strålende langhelg i London. Som vel mange har fått med seg nå, ga vi Astrid Londontur i 14-årsgave. Det var derfor Astrid, Benn og jeg som dro av gårde, mens de to yngste fikk vente hjemme denne gangen. Det er så mange bilder jeg har lyst til å vise dere fra ...

London - here we come!

Med denne lille kollasjen, som viser noen avforventningene til helgeinnholdet vårt, ønsker jeg deg ei optimaaal helg! Have fun! ♥

Sommerglimt fra Hurdal

Siden vi har valgt å bosette oss "en hel landsdel" unna familien i Hurdal, er det naturlig med sommerferie på gamle trakter. Så også i år. Under kan du få se noen av sommerbildene våre fra noen av opplevelsene vi hadde med familien dette året. Til tross for at været ikke var på vår side (bortset...

Ferie i Bodø

Vi har tilbragt knappe toferieuker i Benns hjemby Bodø, og vel hjemme sitter vi igjen med usedvanlig mange opplevelser og inntrykk, samt atskillige minner - også på kameraets minnebrikke. Første ettermiddagen i Bodø tok vi turen opp til Ramflåget. for å få et overblikk over byen. Benn peker og...

Sommersprell i Kristiansand

Glimt til dere fra snarturen jeg hadde i Kristiansand denne uka! Vi hadde strålende vær den ene dagen, så da Benn var ferdig på jobb (som jo var den egentlige grunnene til denne reisen), bar det ned på Bystranda. Vi spiste hver vår is og satt i vannkanten og så på livet og følte på stemningen....

Klar for nye sommersprell

Nå er jeg klar. Kofferten står ferdig pakket, knapt halvfull og klar for nye innkjøp(!), togbilletten ligger trygt i veska og reiseprovianten består av smoothie, litt godis, en Cola Zero - oget fersktKK. Jeg er med andre ord på farten for å oppleve en smak av sommer! En annen smak av sommer......

Vi ferierer

Jepp, det har vært rolig fra meg på bloggen i det siste. Jeg har knapt hatt PC-en på... Jeg har jo ferie! :-D Nå har jeg imidlertid noen bilder fra helga, som jeg tenkte å dele med dere. Jeg tror det må være fjellufta som gjør det, i alle fall finner jeg roen umiddelbart når jeg går inn hyttedøra...

I sommer skal jeg...

...surfe, stå på vannski og bade... I ren Postgirobyggetstil skal jeg i alle fall ha ferie, om aktivitetene mine ikke blir akkurat som i den populære sommerlåta. ...men bade har jeg i alle fall planer om... ;-P I dag har jeg - hold dere fast.... hatt min siste arbeidsdag på nesten 9 uker! Det be...

Bakgårdskafé i Skagen

Kom "plutselig" på at jeg har masse bilder fra Skagen, som jeg faktisk har lovet å dele med dere. Som nevnt får vi ta det i flere omganger... ;-) Nå har jeg tittet igjennom en del av bildene og stoppet opp ved noen koselige minner fra en bakgårdskafé. Der var det detaljer og inntrykk så mange at ...

På vennetur til Sauda

Tilbake fra helgetur til Sauda, sitterjeg igjen med følgende på minegen innebygdeminnebrikke: Mye moro, fantastisk god mat, særdeles godt selskap, gode viner, myyye regn, herlig luksus på hytta, samt spennende og lang venting på sprekingene som syklet rittet Haugesund-Sauda. Nå holdt jeg nesten p...

On the road again

Det er freeeedag - jiiihaaaaa! Det betyr for vår del at vi tar ut på veien sammen med våre gode venner Torunn, Geir og Bjørn. Målet denne gangen er hyttetur i Sauda. Der arrangeres Saudadagene i helga med variert og spennende program. Alt ligger med andre ord til rette for en kjempekoselig helg,...

Gule Skagen

Et innlegg kommer her for ålette littpå min dårlige samvittighet angående bilder fra Skagenturen vår, som jeg har lovet dere i 2 uker nå. :-P Har så mye bilder fra turen, og har lyst til å vise litt forskjellig. Da tar det litt tid å "organisere" bildene til fornuftige innlegg, men nå har jeg tat...

Fruktblomstring i Hardanger og litt til

Da vi var på hytta forrige helg, tok vi oss en kjøretur via Odda og til Hardanger, hvor fruktblomstringen var på sitt flotteste. Det innbød jotil fotografering, og vi lot oss selvfølgelig friste! Underkan du senoen glimt fra dette, samt et par bilder fra en fottur vi tok rundt hytteområdet i Tøm...

Tittei - her er jeg!

Jammen er det travelt å ha ferie - jeg rekker ikke å blogge engang! ;-) Jeg har ikke glemt Skagenbildene jeg lovte dere, men i dag er det av gårde til hytta i Røldal uten nettilgang, så bildene kommer derfor ikke hit før i neste uke. De siste par dagene har gått med til fotografering og sosialt ...

To musikanter og to røykere

Vel hjemme fra et herlig opphold i Skagen, sitter jeg igjen med fantastiske minner både i sinnet og på kameraets minnebrikke. Dere skal få ta del i mye - etterhvert. Akkurat nå nøyer jeg meg imidlertid med å vise dere noe morsomt (det synes jeg i alle fall selv, haha)! Sjekk disse musikantene: ...

Om 3 timer reiser jeg til...

... S K A G E N ! Benn Peter og jeg skal på foto-/shopping-/kjærestetur til Skagen i helga og reiser allerede nå i natt. Dette har jeg sett fram til helt siden vi var en snartur innom den fantastisk innbydende plassen i fjor. Da rakk vi ikke mer enn noen timers stopp, mens vi denne gangen har sa...

Heges herlige helg

Noen ganger er det fint å ta ting litt på sparket. Det har vi gjort med hell denne helga. Vi skulle egentlig bare på Ikea og handle litt, men siden de ikke hadde det vi hadde tenkt å kjøpe, kom vi på at vi jo kunne reise til det nye Ikea i Kristiansand. Som tenkt, så gjort! Deilig å kunne ta ting...

Kjærestetur!

Helga ligger bak oss - igjen... Det er helt utrolig hvor fort de fyker av gårde! Benn og jeg hadde satt av helga til å kose oss sammen, bare vi to, og dro tiiidlig lørdag morgen til Lyngdal. Der ble det noen timers juleshopping på oss. Noen gaver fant vi, og litt til oss selv fikk også plass i ha...

Snart på vei

I dag har jeg virkelig fått utrettet masse her hjemme! Jeg har vært skikkelig husmor, kan du si. ;-) Nå er jeg snart klar til å reise av gårde til Hurdal for en minihøstferie. Jentene tok jo toget i forveien på tirsdag og i dag reiser Benn og jeg etter. Vi regner 8-9 timer i bilen, men det går no...

Tupper på toget

Mine søte små har reist på høstferie alene i dag. Det vil si at de for første gang har tatt toget alene (for Andrines del var det første tur med tog overhode) og reist til mormor i Hurdal. Togturen tok nesten 8 og en halv time og hønemor hadde mange formaninger og gode klemmer å gi før toget forl...

Bloggpause

Nå sier jeg god natt til dere alle og vil erklære en liten bloggpause fra min side. Jeg reiser som kjent til Berlin i morgen, og legger dermed PC-en vekk for noen dager. Det blir egentlig litt godt, men samtidig litt rart. Bloggen min og Facebook blir nok i alle fall et lite savn...;-) Jeg ønske...

Glimt fra Jylland

Vel hjemme igjen fra ei ukes farting rundt på Jylland sitter vi igjen med mange flotte minner og mange bilder på minnebrikken. Minnene beholder jeg, men bilder som kan gi et inntrykk av opplevelsene deler jeg så gjerne... Men først litt om hendelsene og reiseruta.De første par dagene var været el...

Moysand/Grimstad

Da Benn og jeg startet ferieuka vår, tok vi turen innom min bror med familie (og en vennefamilie) som ferierte på Moysand camping i Grimstad. Jeg må innrømme at det viktigste for meg med dette stoppet var å hilse på mine søtenieser, som jeg ikke hadde sett siden januar. Praktisk og greit var det ...

Blåfrossen kveldstur

I går kveld fant Benn og jeg ut at vi skulle gå en tur ned til havet. Gikk ned Markens gate og østover mot Bystranda her i Kristiansand. På veien tilbake til hotellet tuslet vi rundt i smågatene i Kvadraturen (sm jeg nå har lært meg hva er) og bare tittet og koste oss. Regnet, som hadde fulgt oss...

Bilder fra i går kveld

Vi hadde en deilig dag i går. Riktignok bar kjøreturen til Kristiansand preg av sommertrafikk og vi oppnådde fart på mellom 33 og 60, så vidt jeg kunne se fra min posisjon, men da vi var vel framme kunne vi riktig kose oss. Rommet vårt på Hotell Ernst er helt nyoppusset (sammen med resten av hote...

Happy, happy Sunday!

Helga har passert i racerfart, menvi har fått utrettet litt av hvert. Blant annet har Benn fått sving på hammeren igjen og søppelskuret begynner å ligne på et søppelskur. Vi har også vært på Ikea og brukt ufattelige10 kroner (på en dobørste), haha, og drukket Kaffe Latte på koselige Emanuels Plas...

Alanya, del 4: Utflukter, hendelser og severdigheter

Hvis noen fremdeles ikke er lei av Tyrkiabilder, kommer det her en ny haug... Lover at det begynner å gå mot slutten nå, altså. ;-) Har allikevel en godbit å dele med de av dere som holder koken helt til del 5 blir publisert. Den bør dere ikke gå glipp av. Men NU, litt bilder fra noe av alt vi op...

Alanya, del 3: Hårfletting

Hva er vel mer typisk for jenter å gjøre i Syden enn å flette håret sitt? Selvfølgelig måtte våre 3 frøkner også gjøre det...Andrine valgte å flette alt håret, mens de to eldste nøyde seg med halve hodet. Alle jentene har meget tykt hår og frisørene sa det tok mye lenger tid enn vanlig å flette h...

Alanya del 2: Sol- og badeliv, og voldsomt uvær

Mellom regnbygene i gamlelandet og mens vinden uler utenfor kjøkkenvinduet, tenker jeg tilbake på varme og late dager i Alanya og vil dele noen inntrykk og bilder om sol- og badelivet med dere.Det var ingenting å si på varmen mens vi var i Alanya. Da vi kom sa guiden at det var 38 grader ute. Vi ...

Alanya del 1: Mat og drikke

Inntrykkene og opplevelsene fra ferien vår i Alanya i Tyrkia er så mange og så omfattende at jeg velger å dele opp blogginnleggene derfra i småtemaer. Starter opp nå i kveld med litt bilder og inntrykk om maten og drikken.Er det noe vi ble positivt overrasket over i Tyrkia så var det all den gode...

En ørliten smakebit

Jeg vet det erflere som venter på innlegg om Tyrkiaferien vår, men tiden har ikke strukket til enda. Jeg har lastet over ca 700 bilder og det tar litt tid å sortere og behandle bildene (som jeg jo er nøye på før jeg kan vise fram noe, hehe). Dagen i dag har gått med til klesvask, klesvask, klesva...

Home sweet home

Tittei- her er jeg! Hehe. Etter 2 begivenhetsrike uker i Alanya erjeg nå tilbake på kjære Hommersåk -sliten ogtrøtt, men fornøydog full av ferieminner...Tenkte bare jeg skulle titte innom bloggen og legge igjen et bittelite spor nå i kveld, før Ole Lukkøye og Jon Blund skal få sloss om hvem av de...

Trenger tips til ferie i Alanya

Som faste blogglesere vet, skal Benn, jentene og jeg reise på vår første ferie til Alanya. Nå er det bare få dager igjen til avreise og jeg har tusen ting å ordne før vi drar. Av den grunn er jeg veldig lite ved dataen og på bloggen også. Alt til sin tid! Når jeg tenker på ferien gleder jeg meg s...

Billige Sydenturer... Sukk!

Andrine nyter Sydenlivet på Anfi del Mar på Gran Canaria for 4 år siden.Jeg vil til Syden! Det vil jeg egentlig alltid, og i sommer blir ønsket faktisk en realitet. Vi reiser alle 5 i 2 uker til Alanya i Tyrkia i skoleferien. En sånn tur koster naturligvis flesk og vel så det!Når jeg leser artikl...

En herlig følelse!

Nå er jeg glad. Jeg kjenner gode og varme følelser strømme langt inn i hjerterota!Vi har nemlig omsider fått bestemt oss for sommerferie og reisen er bestilt. I år går turen til Alanya i Tyrkia i perioden 19. juni til 3. juli. Det blir veldig spennende. Vi har aldri vært i Tyrkia før, og har for ...

Vinterferie i Bodø

Benn og jeghar hatt noen virkelig flotte og innholdsrikedager i Bodø! Til tross for at jeg har trengt en del hvile innimellom slagene, har vi hatt en kjempetrivelig tur. Fredag fløy vi opp, med mellomlanding på Gardermoen. Tida der ble benyttet godt, må jeg si. Mamma og Carlos kom og møtte oss og...

Oslo

Det er utrolig hvor mye man kan putte inn på ei helg i Oslo. Faktisk var vi ikke borte mer enn ei natt, men det virker mer som ei uke. Vi hadde et koselig og innholdsrikt opphold, men på grunn av at nakken min ikke ville samarbeide i det hele tatt, måtte jeg hvile en del mellom slagene. Uansett, ...

Skit i!

Vi "skiter i" pliktene og tar oss en tur, vi.Ligger an til etkafébesøk på oss, antar jeg. ;-) Kjenner jeg er en smule rastløs etter en rolig dag inne og da er det fint å få seg en tur ut i sivilisasjonen. Reiser jo til Tigerstaden i morgen tidlig, så da passer det utmerket å lade opp me...
Med andre ord

44, Sandnes

Fornøyd mamma til 3 skjønne jenter på 11, 16 og 17 år, samt dvergschnauzeren Anton, og samboer med min kjære Benn Peter. Livet fylles med aktiviteter som foto, interiør, reiser, lærerjobb, litt trimmings og ikke minst et koselig familieliv. Jeg er positiv, impulsiv, systematisk og en smule kreativ, og dermed spretter det titt og ofte ideer inn i det lille hodet mitt. ;-) Bloggen min vil dreie seg om alt dette, og sikkert enda litt til! Alle fotografiene på bloggen er tatt av meg med mindre annet er oppgitt. Ingen kopiering, takk. :-) Om du vil nå meg på e-post er adressen hege-70@hotmail.com