Etterlyser strikkeoppskrift

Jegtrenger strikkeoppskrift til innsvingt damemodell av Mariusgenseren. Den er ribbestrikket helt opp til brystet. Jeg vet at det er Sandnesgarn som frer denne oppskriften, men de selger ikke oppskrifter/hefter uten garn og garn trenger jeg ikke... ;-)

Oppskriften finnes i heftet "Til Fjells Tema 15 klassikere". Er interessert i kjpe dette heftet eller kopi av det.

Den aktuelle genseren er avbildet til venstre. Bildet er lnt av Sandnesgarn.

Noen som kan hjelpe meg?

8 kommentarer

Med andre ord

22.09.2010 kl.17:35

Har ftt tips p Facebook om at de selger oppskrifter uten krav om garnkjp p Rema 1000 p Forus. Takk, Gine!

leirabestas

22.09.2010 kl.17:40

Hper du fikk oppskrifta da.Selv har jeg bare den ordinre modellen

Creativboligstyling.

22.09.2010 kl.17:51

Beklager..her kan jeg ikke hjelpe deg Hege! Er det noe jeg ikke kan s er det strikke! ;D

Ha enn fiiin kveld! Blir spennende se hvordan stigen blir. Og s bra at du skal lage deg knapperedobber, morsomt gi litt inspirasjon.

Med andre ord

22.09.2010 kl.17:58

Creativboligstyling: Hehe. Ingen kan ALT! ;-) Men n m redobber og strikking og stiger og alt annet vike - det er hndball p TV!

brittalise

22.09.2010 kl.18:15

Om du ikke finner den har jeg faktisk 2 hefter av akkurat denne. ta kontakt p bloggen min om du er interessert. (Bor i stavanger)

Med andre ord

22.09.2010 kl.18:55

N viser det seg at en snill nabo har heftet, s da fr jeg lne hennes. Det enkle er ofte det beste!

Allis

23.09.2010 kl.11:52

Flinka!!!! Eg kan ikke strikke.. hihihi s dessverre s er det ikke noe eg kan bidra med.

Ha en fin fin dag videre

ORDIORD.ETT LIV I UBALANSE..

23.09.2010 kl.18:38

Bra du fikk den. ofte nrmere en vi tror hihi.. Hadde slik genser selv. Har en mor som strikker til oss. s takknemmelig for f strikket til barna og meg selv. s varer de til flere. Har gensere som er like fine etter at 3 av guttene mine har brukt dem.Desverre ikke arvet strikke genet. lykke til med strikkingen du da..

Skriv en ny kommentar

Med andre ord

Med andre ord

44, Sandnes

Fornyd mamma til 3 skjnne jenter p 11, 16 og 17 r, samt dvergschnauzeren Anton, og samboer med min kjre Benn Peter. Livet fylles med aktiviteter som foto, interir, reiser, lrerjobb, litt trimmings og ikke minst et koselig familieliv. Jeg er positiv, impulsiv, systematisk og en smule kreativ, og dermed spretter det titt og ofte ideer inn i det lille hodet mitt. ;-) Bloggen min vil dreie seg om alt dette, og sikkert enda litt til! Alle fotografiene p bloggen er tatt av meg med mindre annet er oppgitt. Ingen kopiering, takk. :-) Om du vil n meg p e-post er adressen hege-70@hotmail.com